Baby Hello Kitty

Måndag

Nu har jag skickat iväg mina goa´kusin barn
på bussen. Hoppas att dem kommer hem ordentligt !!!
Det har varit så kul att ha dem här på besök ,
dem e så goa´, snälla och roliga.

Lukke e hemma från skolan idag ....suck !!
Fick inte upp honom i morse, och orkade inte med massor
av tjafs , så han fick vara hemma istället.

Hörde på radion i bilen förut att det bara är 17 dagar kvar till
julafton ..... det går så fort.
Det kommer ju att kännas lite konstigt denna jul när inte Adam är
med , men jag hoppas att julen blir mysig och fin iaf.
Kommer ju att fira den tsm med mina älskade barn ,
och deras respektive. Så det blir säkert mysigt  !!!



En bild som jag tog i förra veckan när det var frost ute ,
små katt tassar på trappen !!! Gulligt ♥

Önskar alla goa´människor och alla som jag älskar en
riktigt fin och härlig fortsättning på denna måndag !!!

♥ Huggies & Kisses ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar