Baby Hello Kitty

Jobbigt , jobbigt

Idag mår jag inte så bra , ont i huvudet som fan och ont i halsen.
Och ALLT känns jobbigt , men det går väl över hoppas jag.
Är sååååå trött , orkar knappt stå på benen.
Lukke gick till skolan idag iaf, så har fått vara själv lite idag.

Även om mitt liv suger idag idag ,
så har jag fått några små glimtar i mörkret idag iaf,
sånt som gör mej glad i själen.
I morse fick jag ett jättefint sms av en vän till mej, 
det var ett sånt där kedjebrev som man brukar skicka runt.
Men det värmde verkligen.
Behövde det idag !!! :)

Så här stod det :
Kära Julenisse : 
Kvinnan som läser detta är grym.
Underbar och stark.
och jag tycker om henne väldigt mkt
- hjälp henne så att hon klarar att leva sitt 
liv fullt ut .
Jag ber om att du hjälper henne att lätta på
sina förväntningar på sej själv.
Låt henne lysa upp mörkret,
som den solstråle hon är.
Beskydda henne i alla tider.
Lyft upp henne när hon som mest behöver dej.
Och låt henne veta det när hon är i din samvaro
så hon alltid är i trygghet.

Till dej söta , nu löper tiden ut - om 9 minuter vill någon
göra dej glad. Men du måste sända detta till nio söta
vänninor som du tycker väldigt mkt om,
och glöm nu inte mej :)

Gulligt tycker jag ♥  

Sen fick jag ett fint brev med posten av en annan vän till mej som bor i Trelleborg.
Hon skrev så mkt fint så jag fick tårar i ögonen.
Det känns skönt att veta att jag har så fina vänner som bryr sej ,
och som finns där och ställer upp. ♥

Så även om allt känns jobbigt , så finns det alltid ngt man kan glädjas åt iaf.
Så att livet känns lite lättare vissa stunder !!!




♥ Puss puss alla sötnosar ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar