Baby Hello Kitty

Tabletter i massor

Har knaprat värktabletter hela dagen känns det som ,
nä då , så illa är det väl inte.... nu överdrev jag lite.
Men har tagit en hel del tabletter under dagen iaf .
Tanden gör så ont , så det blir nog att ringa till tandis i morgon
och beställa en tid iaf ...... hm , jag som trodde jag skulle klara
mig undan det , men det verkar inte så tyvärr !!
Nåja , inte mkt att göra åt !!
:(

Jag och Lukke har varit hos Jerre nästan hela dagen.
Vi plockade upp lite grejer på vinden , och Jerre och Lukke spelade GH.
Jerre bjöd på middag oxå ; Lax ,potatis och hollandaisesås ....Mums !!
Lukke åt ju inte det förstås , så han fick korv stroganoff med makaroner.
Så här såg det ut när grabbarna spelade GH .
Mogge ville ju förstås oxå vara med ....hihihihi !!

 

 

Tog ett kort på Jerre´s toalock ....visst är det grymt ??!!
Det tycker iaf jag !!



Jerre har en stor , jättefin spegel på toan. med spotlights över spegeln.
Jättesnygg , och perfekt att fota sig själv i .
:)



♥ Love from me to you ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar