Baby Hello Kitty

Söndagkväll

Det har varit en slapp dag idag :)

 Jerre,jag och Lukke gick en sväng till Ica vid ett tiden
och handlade lite. Efter att vi varit där gick vi hem till huset.
Jerre hjälpte Lukke med matteläxan och religion läxan ,
medan jag bakade bullar och fixade i ordning lite mat !!!
När vi hade ätit gick vi hem till Jerre.
Lukke badade och spelade x-box en stund.
Jag tog mig oxå ett bad innan jag och Lukke gick hem .
Det va gött det !! :) ♥
 

Muppisch i  badkaret ....Hahahahah XD

Nu sitter både jag och Lukke vid datorerna :)
Ska snart kolla på nån film med Lukke , vet inte vad det blir ännu.
Får väl se vad han vill titta på !!

A har legat bakis i sängen hela dagen.
Tråkigt för honom ...hihihihi !!! Stackars honom .....NOOOT !!!
Om han inte kan lära sig att dricka med måtta så får han skylla
sig själv tycker jag.

Fille kom hem en stund förut , han pratade med A så jag tror att dem
har rett ut det som hände i går nu.

Önskar alla en fortsatt mysig kväll !!

♥ Pözz & Kräm ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar