Baby Hello Kitty

Ny design

Många av de bloggar jag brukar besöka har nya superfina designer.
 Så jag blev jättesugen på att göra en ny design till min blogg oxå.
Så jag har suttit i flera timmar nu och prövat mig fram ,
så nu ser min blogg lite annorlunda ut.
Vad tycks ??!! Jag är inte riktigt nöjd än , men ska inte göra mera
i kväll iaf. Kanske fortsätter någon annan dag !!!



A har supit sig dyngrak nu i kväll men nu har han däckat som tur är.
Tänker inte sitta här och skriva en massa skit nu , är bara så
trött på honom !!!!!

Det blir ingen Stockholmsresa för mig i morgon tyvärr.
Jag hade verkligen sett fram emot att åka på den där fotograferingen.
Men det går inte , finns ett par olika orsaker till det !!!
Vet inte om jag nånsin kommer att få en sån chans igen , men inte mkt
att göra åt nu !!!

Nu ska jag ta och nanna kudden , är så trött , arg och ledsen.
Men hoppas att jag kan sova iaf !

Godnatt och SussGott !!!
♥ PUSSAR ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar