Baby Hello Kitty

My life ~ Inside out

Oj nu har jag inte varit inne här på jättelänge.....

har haft lite bloggtorka tror jag.

Sorrry ...men just nu känns livet tungt , och har knappt

suttit vid datorn alls på ett tag.

A har ju koll på allt jag gör , så det känns inge kul att sitta och skriva

när han kommer och kollar hela tiden.

Vill ju inte att han ska snoka runt i min blogg och läsa det jag har skrivit.

Det räcker med att han går och rotar och snokar i mina saker när jag inte

är hemma.
:(


 

Jerre och Josey har båda flyttat nu.

Jerre till en tvåa , och Josey flyttade tbx ner till sin etta som Jerre bodde i .

Jag hjälpte till med flytten , och har även hjälpt till och städat ur

lägenheten som Josey bodde i .

Förra veckan var det några fina dagar med solsken,

så då satt jag ute nästan hela dagarna och bara njöt i solen.

I söndags var jag , Josey och Jerre ner till ängen med Zingo,

kastade boll med honom och Han badade i älven !!!

Det tyckte han va´roligt , och vi fick oss några glada skratt oxå när

Zingo jagade bollen, och när han simmade i älven ...hihihihi !!! :)











 

Izza och Micke kom en stund till stan nu i måndags,

alltid kul att träffa dem !!! ♥

Vi var till Peter och snackade lite .... blir så sugen på att

tatuera mig igen . Men vet inte riktigt vad jag vill ha !!!

Josey beställde en tid till sig och Fille iaf , dem ska dit nu på

fredag. Kanske hänger jag med och håller dem sällskap !!!
:)



 

Annars har det intre hänt så mkt här , dagarna går och det

känns ibland som att mitt liv sakta men säkert rinner ut .





A har varit ganska lugn ett tag , men vi säger inte mkt till varandra

under dagarna. Han sitter mest och hänger i soffan framför tv´n.

Jag försöker hålla mig undan , är ofta nere i mitt rum eller går ut och

träffar Josey.

Försöker ta med Lukke ut så mkt som möjligt oxå , så att han inte

fastnar vid datorn hela dagarna.

Men ibland känns det som att jag bara vill vara för mig själv en stund.

Det känns så jobbigt att A har ett sånt kontrollbehov på mig, vågar ju

knappt röra mig snart.

Vill inte höra en massa anklagelser och skitsnack från honom , som han hittar

på när han inte vet vad jag gör, eller inte vet vart jag är.

Please can´t you just LEAVE ME ALONE!!!

Let me go, please !!!


Måste härifrån , orkar inte leva så här.

Men han kommer aldrig låta mig vara i fred , om jag flyttar igen.

Det vet jag , men måste göra ngt .... detta tar livet av mig !!!

Vart ska jag få styrkan ifrån att våga gå , våga ta en väska med lite kläder

och säga till honom att jag måste härifrån.

Att han måste släppa taget om mig , att jag inte älskar honom längre.

Att jag måste få leva mitt liv som jag vill , inte som han bestämmer att jag ska leva det.

Snälla någon .... ge mig lite styrka !!! Help me please !!!

Känner mig så värdelös , både som mamma och som människa. Har inget jobb,

har inga vänner som jag kan prata med , ingen som jag vågar anförtro mig åt.

Enligt A är jag ju störd oxå , det har han sagt till Lukke.

Och jag vill egentligen inte lämna Lukke och Fille här heller, för dem får ett

helvete om jag går häriifrån för A kommer att låta sin ilska gå ut över dem.

Jag vet ärligt talat inte hur jag ska göra , men om jag inte kommer på ngt snart

kommer mitt liv att ta slut. Det känns redan som att jag är väldigt nära slutet redan nu.

Orkar bara inte mkt längre nu !!!

 Ibland vill jag bara somna in , och aldrig vakna upp mera.

Kanske finns det ett liv efter detta , ett liv som är lättare att leva.

Ett liv utan någon som ska kontrollera och bestämma allt jag gör.

Ett liv där jag har rätt att vara lycklig !!!

Vet att jag kommer att såra mina barn , men hoppas att dem kommer att

klara sig , och kan leva lyckliga hela livet iaf.

Kanske kan dem någon gång förstå mig , och kanske kommer dem inte att hata

mig för att jag är självisk ("bara tänker på mig själv" ,som A säger att jag gör )

Karro har åkt på tjejresa ner till Västkusten nu , med Mölnbacka.

De åkte igår och kommer tbx på söndag.

På måndag ska jag och Inger dit på möte.

Inger håller ju på och letar efter en fosterfamilj till Karro nu , så

håller tummarna för att hon hittar någon bra familj där Karro kommer att trivas !!


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar