Baby Hello Kitty

Här har det chillats !! ♥

I dag har jag chillat hela långa dagen :)♥
Har inte gjort mkt alls egentligen , bara tagit det lungt !!!
Nu på kvällen var jag och Lukke en sväng till Josey , och sen gick
vi till Jerre en stund oxå !!!
Annars har det inte hänt så mkt här idag !!

Imorse när jag var ute med Zingo , så följde ju förstås Maya med
ut oxå. Det ser lite roligt ut när hon följer med , för hon trippar brevid oss
hela tiden . Och när Zingo stannar för att göra ngt ,
så sätter hon sig ner och väntar ...hihihi !!!
I morse träffade jag en tant som tyckte att det var så gulligt att jag var ute med
både hunden och katten på promenad.
Ja , jag förstår att det ser ganska kul ut när vi kommer gåendes !!! :)

Söta Majsan


 
Här kommer en bild på min lilla söta Tissi ♥ oxå !



Nu vill Lukke att jag ska komma upp och kolla på tv/film med honom.
Så det är bäst att jag gör det :)
Han står här och hänger på mig ..... hihihi !



Ha´en fortsatt mysig kväll !! :) ♥

♥ Kärlek till alla goa ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar