Baby Hello Kitty

Godmorgon !!


Det blev både en rolig och tråkig kväll i går !!!
Jag, Fille, Yoshi och A gick ner till Ceasar vid åtta tiden.
Det var första gången vi var där , eftersom det är nyöppnat.
Men det är samma ägare som Två Hjärtan hade , så det var mkt folk
där som man kände igen.

Iaf så började kvällen bra, vi tog några öl och satt och pratade.
Yoshi´s mamma kom oxå ner dit , och det var verkligen kul.
Hon och jag har så kul tsm :)
Vi är jämn gamla , har lika många barn, samma humor
  och hon e´verkligen en go´person.
Våran personkemi stämmer perfekt !!! ♥

Efter ett antal öl , så började ju A förstås bli dryg och otrevlig som vanligt :(
Tråkigt , men han höll sig ganska lugn därinne iaf.
När de stängde gick vi ett gäng hem till huset , där A bjöd på ännu mer att dricka.
Jag drack inget mera , men A drack desto mera.
Han blev förstås jättefull , och började tjafsa med Fille b.l.a
Han skrek och gormade , skrek att Fille skulle ut ur huset , så Fille gick härifrån med sina kompisar.

Efter ett tag gick A och lade sig , och jag och Yoshi´s mamma  satt och pratade och
diggade till Takida ( Både hon och jag tycker att dem är grymt bra !! ) ♥
Hon gick hem vid 4 tiden i morse , då gick jag och la mig.

Jag vaknade vid halv åtta , då gick jag upp och drack kaffe och sen gick jag ut
med hunden på morgonpromenaden.
A vaknade till nyss , men har somnat om igen.
Hoppas att han sover ett tag till .




Jerre var barnvakt till Lukke igår kväll, och Lukke sov kvar hos Jerre i natt.
Så får väl se när han kommer hem idag. Han älskar ju att vara hos Jerre.
Jag kanske går dit lite senare , så att han följer med hem sen.

Måste ju berätta en sak till ...... min ♥vän var ju oxå på Ceasar.
Vi pratade litegrann när vi stod utanför och rökte.
Det var verkligen roligt att träffa henne , men ändå började jag gråta.
Saknar henne mkt , och allt roligt som vi haft tsm.
Men så länge som jag bor kvar hos A , kan jag inte träffa henne p.g.a en del
olika orsaker . Men hon sa ´att hon finns där sen när jag vill/kan/orkar höra av mig !!
Det betyder så mkt . . . . . SWEETIE ♥

Nu har jag fått skriva av mig en hel del , kände att jag behövde få göra det !
Nu ska jag nog ta och chilla i soffan en stund och kolla lite på tv.
Kommer nog in senare i kväll igen och skriver lite till :)

Ha´en fin söndag alla goa´!!! 

♥ LOVE ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar