Baby Hello Kitty

Freeeeedag

Vaknade tidigt i morse , redan kl 05:15.
Känner mig inte tröttare än vanligt fastän jag gick upp så tidigt.
En lugn morgon har det varit iaf , har druckit några koppar kaffe,
rökt några cigg , varit ute med hunden på en morgon promenad,
väckt Lukke och fått iväg honom till skolan och
nu sitter jag här framför datorn !!!

Det blev inget mera skrivet här igår , men det hände inte så mkt.
Jag var och handlade lite mat , var till AF och sen träffade jag Josey en stund.
Vi var och solade , det var underbart skönt !!!
Det var ett tag sedan vi var och solade nu , ska nog börja gå dit lite oftare igen :)

På kvällen kom Jerre hit en stund , vi kollade på lite tatueringar.
För i dag ska han till Peter och tatuera sig efter jobbet !!

Jag hittade en Hello Kitty skolalmanacka på Ica igår när jag var och handlade.
Det fanns bara en , och den var jag ju bara tvungen att köpa ♥
Visst e´den söt ??!!!



Vet inte vad jag ska hitta på idag.
 Men ska nog träffa Josey sen när hon vaknar .
Kanske går jag bort till Peter sen när Jerre ska dit ,
och kollar när han tatuerar sig.
I kväll blir det nog att kolla på film.
Måste planera lite  inför morgondagen oxå :) ♥




Ha´en mysig fredag !!!

♥ Ab imo pectore ~ Av hela mitt hjärta ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar