Baby Hello Kitty

Det gör ont !!!

Gick upp vid halv sex i morse , kunde inte sova längre.
Har tandvärk som f...a, men vill helst inte gå till tandis.
Det gör ont , det gör ont !!!!
Har ju bitit av en kindtand , så det känns inte så mysigt.
Men har varken lust eller pengar att gå dit.
Får väl hoppas att värken ger med sig , annars blir
jag väl illa tvungen att gå iaf .... hmmmmm !!!
 :(

Bakade scones i morse, till frukost.
Kunde bara äta en liten bit , men det var gott iaf !!



Fick brev av min vän Taru idag med posten ,
och hon skickade med en jättesöt nyckelring till mig ♥
En rosa liten foppa toffel med Hello Kitty på ...... supersöt !!!
Me like ♥



Nu ska jag gå ut en sväng, men kanske tassar in lite senare !!

Ha´en underbar dag alla goa´

♥ Cura ut valeas ~ Take Care ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar